Modena åpnet ny konseptbutikk i Stavanger

Nylig kunne en stolt salgsleder Helene Marie Herland klippe den røde snoren til Gamle Forusvei 14 og vandre inn på den røde løperen til Modena sin største konseptbutikk.

Da hadde administrerende direktør Tom Chr. Egeland og viseadministrerende direktør Tommy Ivesdal fortalt om den nye butikken, samt delt ut oppmerksomheter til de involverte fra arkitekt Bjørn Magne Eskeland til prosjektleder Harald Gilje.– Hele området har gjennomgått en revitalisering siste året med blant annet Hagen AS sitt trappestudio som gjør at kunder kan dekke flere behov fra samme sted, heter det i en melding fra selskapet

Helene Marie Herland erklærer butikken for åpnet. Foto: Modena

– Her har mange bidratt og gjort en utrolig jobb for å få butikken akkurat slik vi ville ha den. Dette blir ett løft for både Modena og våre mange kunder i området, sier Helene Marie Herland.

– Vi har allerede fått tilbakemelding fra arkitekter og husprodusenter som ønsker å ta med seg sine kunder hit for å bli inspirert i valget av flis og VVS. Dette blir deres nye «lekestue» i området, sier Atle Thu, salgssjef proff/prosjekt Norge.

– Butikken har vært igjennom en totalrenovering for å tilpasse seg dagens marked som etterspør raske endringer og tilpasninger. Modena Fliser sitt nye konsept er derfor bygget opp med færre faste installasjoner og erstattet med ett stort område i hjertet av butikken hvor Modena ansatte står klar til å hjelpe alle type kunder, både private og profesjonelle, med farger, former og materialer, legger viseadministrerende direktør Tommy Ivesdal, til.

Under åpningen kunne salgsleder Herland presenterte de andre ansatte og fortelle om hva de kan tilby av kompetanse og rådgivning.

– Vi gleder oss til å jobbe sammen med kunder for å kunne hjelpe de med å skape sitt drømmerom. Hos oss har vi alt fra fliser, stein, baderomsmøbler og vedovner med mer, uttalte salgsleder Herland.

– Modena Gruppen har en tydelig strategi på hvordan butikkene skal utformes og hvilke tjenester den skal betjene til markedet. Konseptet er svært fleksibelt slik at vi kan tilpasse det ut fra størrelsen på butikkene uten at det går ut over hovedelementene i konseptet, sier administrerende direktør Tom Chr Egeland.